fredag 21 juni 2013

Glad Midsommar !!

Glad Midsommar på er allihop !! Lite suddig bild på mig och Nisse, vi fotade den igår kväll..och lilla Nisse är nämligen lite rädd då man ska fota, han tror att det kommer en blixt då..och han är väldigt rädd för blixtar och åska, så han förknippar fotning med det..Men en bild blev det i alla fall..
Klänningen jag har på mig är en Odd Molly som jag köpt för några år sedan, den ska jag nog inte ha på mig idag..solen skiner nu här hos oss så det blir nog en ärmlös långklänning..
Ha en jättefin helg alla med mycket mat och glada skratt !
Kraaam Anette

12 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åh vad fina ni är .Underbar klänning men goare med ärmlösa när solen skiner .Glad midsommar önskar jag dej och din familj.Kram Rita ♥

Med en doft av lavendel sa...

Kikar in och önskar dej en skön midsommar.
kram Annika

Annas röda stol sa...

Önskar dig en trevlig midsommar :) Kram Anna

Tulipa sa...

Ha en underbar midsommar Anette!
Här har regnet vräkt ner men nu kom solen...

Kraam Mariette

Lilla Blanka sa...

Ha en jättefin midsommarafton nu Anette!
Det får nog bli en ärmlös klänning här med, så varmt o skönt som det är.

Kraaaaam
Mia

LOPPISLIV sa...

Så fin bild på söta dig och lille Nisse voven :-) Fin molly också, härlig färg på din tunika. Här blir det också en ärmlösklänning idag, en randig från Lindex. Fast vädret är lite si och så här nere idag, både solsken och regn.

Ha nu en fin midsommarafton!
Kraaaaam Paula

Tinas bo sa...

Finingar!! :)

ha en underbar midsommar!!!
Kraaaaam Tina

G:a Affären sa...

Mellan laxen och tårtan kikar jag in och önskar både dig och LillNisse en fin midsommar. Så söta ni är!

Kramar
Cia

Anonym sa...

Takk det samme til deg:)
Kjempe koselig bilde:)
Klem Merete

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Anette
tja.. lite suddig. men ni ser goa ut :)
önskar Dig en GLAD MIDSOMMAR
och missa nu inte..

MIDSUMMER PARTY

det är kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ni är så fina, jättefin klänning också. Hoppas ni slapp åskan, här har det dundrat inatt.
Ha en fin midsommardag
Kramar
AnnaMaria

Gabriella sa...

Åh vilken fin klänning, så härlig!