fredag 28 februari 2014

Hela Sverige bakar !

Jag har fått ett mejl från Tv 4 där de vill att jag ska söka till programmet Hela Sverige bakar ! Ojj, hur tänkte de nu undrar jag ? Jätteskoj att få den förfrågan, men nej tack, jag gillar verkligen att baka men inte under tidspress och helst inte utan recept, så ni hör ju själva det skulle ju inte gå alls, ni hemma i Tv sofforna skulle få er ett gott skratt om jag var med det kan jag lova, det är kanske det dom vill...fniss..
Redan Fredag, då fikar vi något gott.
Kraaam Anette

10 kommentarer:

Prinsessorna på Bellevue sa...

Vad kul!! Jag förstår hur du tänker, men tror att du är jätteduktig på att baka och skulle fixa det hur lätt som helst!!

Vilken smaskig tårta!

Kram kram
Petronella

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej hej fina du !

Vad kul att bli tillfrågad men jag skulle inte vilja det heller.
Man ska baka när lusten finns,
inte känna sig pressad heller...

Så Klart ska vi fika ! Gissa om jag har längtat.
Önskar dig en riktigt fin helg nu !

Kram kram

Sallys hus sa...

Godmorgon raring!
Haha.. vilken rolig förfrågan. Men jag håller med.. Det är ju en sak att baka ofta men en helt annan att kunna typ ALLT och utan recept dessutom. Å så ska andra gå o kritisera o tycka..huuuua... nej det förstår jag att du tackade nej till.
Men din tårta ser smarrig ut!
Ha en fin helg nu!
Kraaaaaaam Katarina

hemma hos lilla mej sa...

Vilket rolig förfrågan .Man ska baka när man har lust och inte under massa press.Tårtan ser smarrig ut .Ha en skön helg .Kramar Rita

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ha, det var synd att du sa nej. Hade du varit med skulle jag tittat, och jag tror du hade fixat det bra.
Trevlig helg och kramar/AM

HWIT BLOGG sa...

Tjoho vilken rolig förfrågan! Själv hade jag dånat bland alla mjölpåsar och stressiga moment!
Nåja, smarrig tårta och själv äter jag semlor, gott det med!
Ha en skön helg Anette!
Varm kram från Öland och Titti

Gabriella sa...

Nämen vilken kul förfrågan! Hade jag fått frågan hade jag också tackat nej så jag förstår dig. Gillar mer att laga mat i lugn och ro:) Så god tårtan ser ut, smarrig!

Anonym sa...

Va roligt:) Ja din blogg gör mig alltid glad och positiv!! Allt gott till dig!

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Anette
men Snääääääääälla kan du inte vara med.. tror det kommer att gå superbra :)
å missa nu inte...

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
Välkommen
Håkan

Rosor och ruiner sa...

Nämen va kul det hade varit om du var med - jag älskar det programmet men jag förstår dig, skulle själv aldrig ställa upp ;)

Kram Gunilla