fredag 5 juni 2015

Mi Moneda smycke

 Halloj på er, kolla in mitt nya halsband i rose guld från Mi Moneda, har ni hört och sett de smyckena förut ? De är såå fiffiga för man kan förändra dom hela tiden...


 Det är en öppningsbar ring som man väljer ett mynt i...det finns massor att välja på...



 Jag valde allt i Rose guld och myntet är pärlor som bildar ett Pieace märke...


Här ser ni hur ringen är då den är öppen, sen lägger man i det mynt som man har valt och stänger ringen. Voila och du har ditt egna personliga smycke !! Tänk vad Rose har blivit populärt, jag som annars är en silver människa, jag ska ha allting i silver..men nope inte nu, nu väljer jag gärna Rose, det är såå fint, det är liksom rosa inte gult utan rosa. Klicka HÄR så kan du se flera modeller av Mi Moneda.
Kraaaam Anette

7 kommentarer:

Den där Marie sa...

De är jättefina de där smyckena!
Jag föredrar också silver, men tycker rose är snyggt :)

Kram Jonna

hemma hos lilla mej sa...

Kanonfina är dessa smyckena .Gillar med silver men tycker rose är lite roligt .Önskar dej en mysig fredag och helg .Kram Rita

Sallys hus sa...

Hallå snygging!
Jisses vad det syns på dig nu att du tappat kilon..
Det är ju så roligt när det syns...då blir man ju sporrad att fortsätta.
De där smyckena har jag aldrig sett förr. Jätte snyggt ju.
Å vilken snygg färg du har i håret och himmel vad lik din ena dotter är dig...
Tänkte härom dagen att hon är så lik en av prinsessorna i någon Disneyfilm..kommer inte på vilken just nu... så ser jag nu att det är ju du med..;)
Prinsessfamilj alltså..;)

Sally skenvalpar...hu va jobbig hon är då..haha..
Hon bara piper o gnäller, bär runt på en leksak och vill att vi ska sitta still i soffan..nära nära och bara sitta...
Det går ju inte....nu vill jag uuuuuut... har ni sol idag?
Ha en fin helg vännen!
Kram Katarina

Monse sa...

Que colgante mas precioso.

Vitspets sa...

Fint smycke till en fin tjej
Kramis

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Rosé är jättefint, jag har några ringar.
Fast det här märket var nytt för mig.
Och så fiffigt och kunna byta mittdelen,
ditt peacemärke är så snyggt.
Fin kväll och kramar/AM

G:a Affären sa...

Det smycket är både snyggt och smart, och Rosé gillas alltmer här också.
Mi Moneda, så mycket fint!
Och du är också fin!

Kramar /Cia