måndag 28 mars 2016

AnnandagPåsk

 Jahapp, då var det sista påskdagen för den här gången, alltid likadant man tycker att ojj vad mååånga lediga dagar det blir också bara swooosch så är det över, eller hur ? Men vi har hunnit med en hel del ändå, våffelgrädding i två dagar, bastubad, tunnbad och vet ni vi har badat Isvak !! Japp det är alldeles sant, det var en häftig upplevelse och inte alls så hemskt som man kan tro....


Idag visar jag mina rosa påskägg som jag fortfarande gillar, de är liksom så mjuka och fina, det är flera år sedan jag gjorde dom, och vill du se hur jag gjorde så klicka HÄR
Jaa Annandagpåsk idag, så påskpyntet åker snart ner i sina lådor igen. Och jag ska jobba imorgon, det ska bli kul, jag har några ideer som jag vill fixa med i butiken.
Kraaam Anette

1 kommentar:

Sallys hus sa...

Hej du fina!
Ja jisses vad fort det går...
Man hinner aldrig hälften av vad man tänkt sig.

Å jiiiiises Anette vad smal du har blivit.
Jag går som en jojo jag...önskar jag också kunde hålla mig till en diet...men det går inte...
Kram Katarina