måndag 12 september 2016

Tallrikshyllan

 Jag gillar verkligen tallrikshyllor, tycker att de är så fina och enkla på nåt vis....jag har ju två sen tidigare i matsalen :)

 Så när jag hittade den här slitna gamla skönheten så kunde jag inte låta bli, och ni vet hur det blir, det snurrar runt i huvudet och man funderar på var i hemmet den får plats....


 Jag tänkte på köket direkt,  och även om den var stor , hela 120 cm hög så fick den plats !!

Några tallrikar bara vita för enkelhetens skull, jag är såå himla nöjd , sitter här med morgonkaffet och bara njutet av min hylla :)
Kraaam Anette

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart fin. Förstår att du njuter av den.
Ditt hem är såå vackert!!!!

Ms Bingles Vintage Christmas sa...

Love the new plate rack! What a find. Thanks for sharing! Leticia