måndag 21 november 2016

Jul i vårt hus

 Jaa nu har jag julpyntat i hela huset, stjärnorna är uppe i fönstren, hyacinterna är planterade och jaa allt utom granen är på plats, jag vill ha allt pynt framme nu för nästa helg jobbar jag och det är skyltsöndag i stan.


 Adventsbrickan på matsalsbordet blev så här i år, vitt med liite guldströssel.....


Tallrikshyllan i köket var extra rolig att pynta eftersom den är ny för i år, den hade jag ju inte förra julen. Det var lite om mitt julande, jag fotar och visar lite då och då. Glöggen korkade vi upp i lördags, vi provade en ny sort Polkagisglögg, alltid kul med nya smaker och såå mysigt att dricka då man julpyntat hela dagen.
Kraaam Anette

1 kommentar:

Handplockat sa...

YES nu vill man att tiden ska gå saaakta så vi hinner njuta av JULE och adventstiden så himla mysigt.