fredag 10 februari 2017

Veckan gick fort

Tjjoohooo vad veckan gick fort, jag som lovade er att jag skulle fota och visa er från mässan i Köpenhamn, ojjj jaa det blev inget med det, ni vet när man är där så fotar man bara liiite och lägger ut på instagram, man hinner liksom inte, man vill vara så närvarande som det bara går då man är där och inte stå med kameran hela tiden, för det är massor där, massor med intryck..jag blev helt slut...men såååklart roligt är det ju !! Men nu är jag hemma och ljuset har börjat komma tillbaka så att man kan få fina bilder igen, äääntligen !! Och när man kommer hem från mässorna så har man såklart en massa ideer i skallen....


Vi köpte in såå himla fina kort och posters från Tove Frank till butiken och jaaa då vill man ju få till det snyggt i butiken, så vi bestämde oss för att göra om, måla och fixa en mysig avdelning i butiken, sagt och gjort en kväll efter stängning så började vi....


Här ser ni hur det såg ut innan vi började, här ska målas....


Första varvet, jaaa nääeee det blev för ljust, jag ville ha det mer åt grått...lite beige...så jag blandade i lite färgrester, vispade rejält i burken, och jaa herregud, jag lyckades faktiskt att få till den nyansen som jag ville ha !!!


Nu så, nu blev jag nöjd, färgen torkade snabbt så vi kunde börja med det roliga, piffet ni vet, ställa dit grejerna....


Åhhh vad nöjd jag är, såå himla roligt då det till och med blir bättre än vad man föreställt sig, sååå himla skoj med lite nytt, det tar på krafterna men skojj är det !!
Redan fredag, fikatajm !!
Kraaam Anette

1 kommentar:

Anonym sa...

Så mycket snyggare än bara vitt
L